siec osiedlowa

a o co dokładnie chodzi? dystrybutorem sieci jest ENERGETYKA sp. z o.o.
Rzeszów 35-118
Ul. Solarza 9a
tel. 0178504514 kom. 508152318

No raczej żeby korzystać z naszej sieci osiedlowej, to musisz przyłączyć sie do niej! Opłata minimalna miesięczna to 55zł, inaczej nie będziesz mógł korzystać z zasobów sieci!!

pozdrawiam

Grupa robocza: MSHOME

Skoro masz internet i połączenie z siecią działa, to do korzystania z zasobów sieci wystarczy:

1. ściągnij sobie jakiś darmowy program do przeszukiwania sieci np. LanScan (jak chcesz to mogę ci wysłać na e-mail zajmuje 2,75 Mb)
2. ściągnij sobie np. Total Commandera
3. jak już będziesz miał te programy, to włączasz LanScana, przeszukujesz sieć w poszukiwaniu ftp ów i jak znajdziesz to wpisujesz je w Total Commandera(klikasz w ikonke FTP i tam klikasz na nowy URL i wpisujesz adres IP)

jak już to zrobisz to napisz czy wszystko działa. Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz!

P.S. Ja też jestem laikiem, w porównaniu z innymi :D

niemożliwe!! u mnie zawsze jest dużo osób, musiałeś coś źle wpisać!

MSHOME napewno.

Nic wielkiego nie zrobiłem, tak robią wszyscy i bawią się w ściąganie.
Poprostu spróbuj metody takiej jak Ci napisałem wcześniej, czyli LanScan, Total Commander!

Jak ci nie pasuje to nie musisz go zakładać!!!! :evil: Teraz ku*** się zrobiło na odwrót, kiedyś przyjeżdżali panowie z miasta i wyśmiewali zacofanie wsi… rozumiem, że bardzo cię to uraziło wtedy i robisz wet za wet!

Szczerze powiedziawszy to wstydzę się, że ktoś taki zamieszkał w Rzeszowie i na moim osiedlu. Ale każdy może mieć swoje zdanie, choćby było totalnie niedorzeczne…

sluchajcie mam pytanie jak sie nazywa osiedlowa siec energetyki?? chodzi o to zebym mogl sciagac pliki z serwera energetyki